Можливість чатитись надається і в Teams, і в Zoom. Як окрема функція, так і як частина конференції. Розглядаючи чат, як сервіс, в обох додатках можлива розбивка по каналах, групах, пошук і персональне листування.
Якщо говорити про чат, як частину конференції, то є відмінності.
Коли зустріч в Teams закінчена, чат події залишається і продовжує «жити»: ви в будь-який момент можете написати повідомлення, опублікувати файл, відправити емодзі. Чат знаходиться серед ваших інших листувань і вам легко буде його знайти.
У Zoom автозберігання системи автоматично зберігає чат конференції локально на ваш комп'ютер. Ви також можете вручну зберегти ваш чат при запуску локального запису або запису в хмару. Тобто, ви тільки переглядаєте вже наявну інформацію, без можливості додати нову.
Скільки буде жити ваша конференція?
Microsoft Teams дозволяє почати роботу з колегами ще ДО початку трансляції: повідомлення в чат, файли для спільної роботи, питання спікерам і модераторам. Під час зустрічі є можливість робити нотатки у відповідній вкладці. І, як зазначено раніше, ваш чат продовжує жити.
Початок конференції в Zoom відбувається при переході за посиланням, введенні ідентифікатора відео зустрічі і пароля в зазначений час. Тоді у вас з'являється функція чату (якщо організатор її увімкне).
Запис конференції (відео) можливе в обох сервісах.
Хмарні записи Microsoft Teams зберігаються в захищеному корпоративному Microsoft Stream і доступні для членів організації. Microsoft Stream включає базовий обсяг сховища. Клієнт Microsoft Stream отримує фіксоване виділене сховище на 500 ГБ і додатково 0,5 ГБ сховища на ліцензованого користувача. Придбати додаткове сховище можна за $ 100 за 500 ГБ в місяць на кожного користувача.
Хмарні записи Zoom зберігаються в хмарі Zoom і, в залежності від тарифного плану, у сховища ваших записів може бути різний обсяг (0,5 ГБ, 1 ГБ). За додаткову вартість можна придбати додатковий обсяг (від $ 40 за 100 Гб в місяць додатково до тарифного плану, $ 100 за 500 ГБ в місяць). Або ви можете зберігати записи локально.
Інтеграція з іншими додатками
В даному питанні обидва сервісу надають великий вибір можливих інтеграцій. Календарі, системи моніторингу завдань, планери і багато іншого. Істотна відмінність в інтеграції з офісними пакетами програм (Microsoft Office, GSuite, OpenOffice та ін.). Zoom має коннектор з GSuite, проте кількість користувачів даного сервісу істотно менше, ніж користувачів Microsoft Office. Teams, своєю чергою, частина екосистеми Microsoft Office, що дозволяє користуватися офісними додатками в самому Teams. Набір сервісів для інтеграції різний, тому перед вибором Teams або Zoom, ознайомтеся з переліком додатків на сайтах виробників.
Загальне порівняння функціоналу: