Блог UA

Економічне обґрунтування вибору Office 365 для малого бізнесу

Перед кожним власником бізнесу стають питання: яке програмне забезпечення купувати? Скільки? Хто його буде адмініструвати? Які на цій підуть витрати? І це лише верхівка айсберга.

Коли компанія маленька, наприклад, до 10 співробітників, це одні потреби в інструментах. Але компанії мають властивість зростати. І ви, як власник або ІТ-директор, не можете спрогнозувати темп зростання і масштаби. Продумати ідеальну ІТ-екосистему в самому початку - неможливо. Єдине, що ви можете закласти - це гнучкість. Гнучкість у зміні кількості кінцевих точок, в сервісах, в функціоналі, в рівнях доступу. Всі ці параметри безпосередньо впливають на ваші витрати і доходи. Чому?

1. Продуктивність та ефективність ваших співробітників. Зараз робота без хмарних сховищ, без колаборації додатків просто неможлива. Ви тільки уявіть, що обмінюватися файлами вам необхідно за допомогою флеш-карти. Скільки грошей ви втратите на механічну роботу співробітників? О365 вирішує ці питання миттєво: одночасна робота над файлами, зберігання файлів в хмарі, контроль доступів і необхідна інформація під рукою, де б ви не знаходилися для швидкого прийняття рішень, заснованих на аналізі даних.

2. Гнучкість в фінансах. Користуючись сервісами О365 ви можете контролювати свої витрати. Використовуючи модель підписки, ви щомісяця регулюєте свої витрати в залежності від споживання. У разі зменшення штату - просто відключаєте непотрібні підписки. Це стосується і інших сервісів, що входять в пакет Оffice 365: ви платите тільки за те, що споживаєте.

3. Безпека. Дані та інформація - найцінніший ресурс. Сервіси Оffice 365 дозволяють налаштовувати рівні доступу користувачів до файлів, розподіляти ролі та права, вести лог дій. Не має значення, де ваші співробітники: в офісі поруч з вами або ж працюють віддалено, служби безпеки Оffice 365 зможуть виявити нетипову активність з даними і попередити витік інформації. Кібербезпека - один із пріоритетних напрямків розвитку корпорації Майкрософт

Як визначити в цифрах свою вигоду від використання сервісів Microsoft?


Порахуйте свої капітальні витрати на самому початку. Сюди будуть входити всі елементи ІТ-інфраструктури: персональне обладнання для співробітників, сервера, програмне забезпечення. На чомусь ви не зможете заощадити, наприклад, на персональному обладнанні. Але це теж тільки на перший погляд. Технології Remote Desktop Service - новий етап в роботі за віртуальними робочими столами, який може надати вам необхідні потужності без сильного заліза.

Сервера: на проектування, замовлення, покупку і установку ви витратите десятки тисяч доларів. Розгортання віртуальних машин в хмарі - питання декількох днів і десятків доларів.
Безсумнівно вам необхідно програмне забезпечення для роботи з текстом, графікою, масивами даних тощо. Ви можете відразу закупити всі ліцензії. А можна поступово додавати підписки, і користуватися тим, що необхідно.

Починаючи використовувати в своїй роботі сервіси Microsoft Office 365, ви дозволяєте собі уникнути капітальних витрат на дороге устаткування і його адміністрування. Використання хмарних сервісів дасть вам економічну свободу змінювати ІТ-інфраструктуру без значних фінансових витрат: зміна конфігурації сервера або офісних служб (Exchange, SharePoint і ін.) дійсно може обійтися в кілька десятків доларів.