Оформити безкоштовний доступ до Microsoft 365 на 30 днів
Необов’язкове поле
Оформити безкоштовний доступ до Microsoft 365 на 30 днів
Необов’язкове поле
Office 365 & G-Suite: що вибрати для бізнесу?
Не можна уявити роботу в офісі без набору додатків для документообігу. Для продуктивної ж роботи цього буде недостатньо. Необхідний інструментарій для колаборації, зустрічей, забезпечення безпеки. Зі збільшенням числа співробітників, з'являються також вимоги до наявності телефонії, планування завдань, контролю проектів.
Але і роботу не в офісі вже також не можна уявити без наявності офісних додатків. Співробітники першої лінії, ті, хто працює безпосередньо з клієнтами, надає послуги, потребують спеціальних сервісів.


На сьогоднішній день існують відкриті офісні пакети, комерційні і ПЗ як послуга. У кожного з них є свої переваги і недоліки. Для того, щоб їх порівнювати, потрібно зрозуміти сферу застосування даних пакетів. Не всі з них мають можливість працювати в хмарах, наприклад. Або навпаки, деякі доступні тільки в веб-версії.

Хмарні технології впевнено набирають обертів, і все більше компаній роблять свій вибір на користь використання хмарних ресурсів і сервісів у форматі підписок. Безсумнівно, в цьому є ряд переваг, які були розкриті в іншій статті.

У двох хмарних гігантів, Microsoft і Google, є свої сервіси для забезпечення офісними додатками компаній будь-якого розміру. Багато років незмінним лідером на ринку офісних додатків є Microsoft. Це досягається за рахунок повного сервісу, інтеграції між додатками і можливостей, які надаються цими пакетами. І, звичайно ж, не варто забувати про системи безпеки, які реалізуються за допомогою Enterprise Mobility + Security.

Розглянемо хмарні офісні пакети. Вони відрізняються набором функцій, який можна реалізувати. Це інтеграція з поштовими сервісами (відправлення листів з текстового редактора), можливість використовувати дані з іншого додатку, виконання обчислень, побудова звітів, діаграм, угруповань і форматування. Крім того, створення цифрових підписів, накладення обмеження на редагування, розподіл прав, спільна робота. Якщо повернутися до вказаних раніше хмарним провайдерам, Microsoft і Google, то офісні пакети для корпоративного сектора представлені в Office 365 (Microsoft 365) і G Suite. У чому їх схожість і відмінність?

На перший погляд, функціонал дуже схожий. Але якщо подивитися глибше, то відрізняється функціонал бізнес додатків: ті, операції, які користувач може виконувати з даними в сервісах Microsoft значно більше. Крім того, є можливість настільних додатків, що само по собі значно зручніше, адже втратити необхідну вкладку в браузері набагато легше, ніж ярлик, що знаходиться на панелі завдань. Також, працювати з мобільного телефону або планшета набагато зручніше, коли ви використовуєте додаток, а не веб версію. У планах Microsoft поставити офісні додатки ви можете щонайбільше на 5 пристроїв.

Якщо порівняти два базових плана (G Suite Basic і Microsoft 365 Business базовий), то ми також побачимо суттєву різницю в обсязі сховища: G Suite пропонує всього 30 ГБ дискового простору, в той час як Microsoft до 1 ТБ на OneDrive. Також важливо, що і Google Disk і OneDrive мають десктопні версії, однак підтримка Google Disk відсутня.

Кількість доступних планів відрізняється майже в два рази: 3 плани від G Suite і 7 від Microsoft. Їх перелік наведено в таблиці нижче.

Що стосується сервісів для комунікацій, то тут подібним функціоналом володіють сервіси Meet і Chat від Google і Teams від Microsoft.

Chat відповідає за переписку, як один на один, так і групову. Є можливість створювати окремі кімнати за напрямками, відділами та даний сервіс може використовуватися в Gmail, без додаткової інсталяції. Meet відповідає за голосові і відео дзвінки, синхронізується з календарем, що дозволяє не пропустити збори. Зустрічі можуть бути записані і автоматично створюється файл запису на диску у організатора.

Зі свого боку, Microsoft забезпечує повну інтеграцію бізнес додатків з флагманським продуктом Microsoft Teams, який є платформою для спільної роботи. Це не тільки чат або відео дзвінки, це хаб, в якому забезпечується створення команд за напрямками, відділам, спільна робота над файлами тощо. Ваші онлайн зустрічі можуть бути записані за допомогою сервісу Microsoft Stream, якщо колеги не змогли відвідати зустріч або є необхідність переглянути запис. Також є можливість проводити трансляції практично з необмеженою кількістю підключених користувачів: Teams live event. У Microsoft Teams можуть бути інтегровані не тільки всі сервіси Microsoft, але і сторонні, такі як Kahoot, SurveyMonkey, Asana і безліч інших.

Використання Planner, який входить в плани Microsoft, дає можливість планування завдань відділів і контроль виконання цих завдань. Як частина плану, цей сервіс інтегрується в Microsoft Teams одним кліком, і у менеджерів є можливість ставити завдання з Microsoft Teams, не перемикаючись між додатками. Подібна інтеграція і колаборація призводить до значної економії часу. З боку G Suite подібне планування можливо в загальному календарі, але без додатка.

Також, представник intelligent cloud, Power Apps - це можливість створювати кастомізовані додатки без залучення сторонніх розробників. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс робить вхід в створення програм абсолютно легким, а компанія на виході має додаток, яке вирішує саме поставлені бізнес завдання без непотрібного функціоналу. Аналог подібного сервісу є і у Google: Apps Script. Дана платформа використовує принцип малого коду для створення власних рішень. Рівень технічних знань тут потрібен трохи більший, ніж при роботі з Power Apps.

Що стосується безпеки, то тут різниця досить велика: Microsoft витрачає близько 1 млрд доларів на інформаційну безпеку.

Налаштування ролей доступу, адміністрування функціональніше з Microsoft завдяки Azure Active Directory, де адміністратор призначає користувачам їх ролі. Крім того, є можливість встановлювати надбудови, такі як Microsoft Cloud App Security, Microsoft Intune і інші для контролю безпеки інформації, даних і кінцевих користувачів.

Просунута безпека в G Suite можлива починаючи з плану G Suite Enterprise.

Нижче наведена таблиця порівняння основних пунктів, на які вам необхідно звернути увагу при виборі постачальника офісних пакетів.
Вибираючи офісні пакети, необхідно звертати увагу на функціонал, який надають постачальники послуг і можливість інтеграції з іншими сервісами. Не обмежуйте своїх співробітників урізаним функціоналом, це зробить виконання завдань більш довгим. Те, що на перший погляд здається популярним, може не підходити для організації ІТ екосистеми компанії, адже сервіси для приватних осіб сильно відрізняються від сервісів для бізнесу.

Підводячи підсумки огляду офісних пакетів від двох хмарних провайдерів, очевидно, що сервіси Microsoft краще підходять для компаній і забезпечення робочими місцями співробітників за рахунок ряду переваг:
- цінова політика більш гнучка: ціни на плани нижче
- різноманітність тарифних планів
- настільні додатки
- технічна підтримка від партнера
- великий список додаткових додатків для бізнесу в складі підписки без додаткової сплати

Корпорація Microsoft надає повний пакет сервісів для максимальної продуктивності компаній. Потрібно тільки вибрати відповідний план.back to life and applied."
Front matter, or preliminaries, is the first section of a book and is usually the smallest section in terms of the number of pages. Each page is counted, but no folio or page number is expressed or printed, on either display pages or blank pages.
Оформити безкоштовний доступ до Microsoft 365 на 30 днів
Оформити безкоштовний доступ до Microsoft 365 на 30 днів
Адреса
02099, Київ, вул. Бориспільська,11А, оф.219
У вас залишились питання?
Заповніть форму і ми відповімо!
E-mail
info@simpla.com.ua
ТОВ "Сімпла"